Levering
Vi leverer 95 procent af vores kunders forsendelser fra dag-til-dag. I perioder med spidsbelastning kan du dog opleve en lidt længere leveringstid.
Du kan mod gebyr bestille en genudkørsel til din adresse ved at kontakte vores kundeservice på kundeservice@fragt.dk. Du kan også selv afhente din forsendelse på vores fragtterminal. Lokation og adresse finder du her. Vi må i øvrigt kun stille forsendelser uden kvittering, hvis afsender har accepteret det og noteret det på fragtbrevet.
Du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer følge din forsendelse i vores Track & Trace.
Vi leverer ikke til haveforeninger. Levering til haveforeninger sker som standard kun til den fælles parkeringsplads. Adgangsforholdene i haveforeninger er ofte ikke egnede til vores lastbiler, og derfor kan vi ikke levere direkte til den enkelte kolonihave.
Du skal være opmærksom på, at vores chauffører ikke er forpligtet til at ringe dig op inden levering. Det er nemlig ikke er en del af aftalen med vores afsendere.
Adgangsvejene til aflæsningsstedet skal være fri for forhindringer og have en minimumfrihøjde og -bredde på fire meter, uden hængende grene eller træer. Af hensyn til sikkerheden vil chaufføren ikke bakke over længere distancer, så der skal helst være mulighed for at vende. Hvis de krav ikke er opfyldt, vil chaufføren finde det bedste egnede sted at aflevere varerne.
Du kan læse vores forretningsbetingelser her.