Vi leverer 95 procent af vores kunders forsendelser fra dag-til-dag. I perioder med spidsbelastning kan du dog opleve en lidt længere leveringstid.
Du kan mod gebyr bestille en genudkørsel til din adresse ved at kontakte vores kundeservice på kundeservice@fragt.dk. Du kan også selv afhente din forsendelse på vores fragtterminal. Lokation og adresse finder du her. Vi må i øvrigt kun stille forsendelser uden kvittering, hvis afsender har accepteret det og noteret det på fragtbrevet.
Det betyder, at din forsendelse er leveret på din nærmeste fragtterminal og står klar til afhentning.
Ja, du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer se det kvitterede fragtbrev i Track & Trace. Det kræver dog et login. Kontakt venligst os på kundeservice@fragt.dk.
Ja, du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer se en geoposition i Track & Trace. Det kræver dog et login. Kontakt venligst os på kundeservice@fragt.dk.
Nej, levering til haveforeninger sker som standard kun til den fælles parkeringsplads. Adgangsforholdene i haveforeninger er ofte ikke egnede til vores lastbiler, og derfor kan vi ikke levere direkte til den enkelte kolonihave.