Vi beklager, men vi tilbyder endnu ikke onlinebooking på vores hjemmeside. Men du kan booke en forsendelse ved at udfylde og sende en formular til os.
Har du ikke en kundeaftale hos Danske Fragtmænd, skal du udfylde en bestillingsformular, hvis du ønsker at booke en afhentning. Du finder formularen her. Ønsker du at blive oprettet som kunde hos Danske Fragtmænd, kan du henvende dig til et af vores kundeservicecentre.
Nej, det kan du desværre ikke. Danske Fragtmænd leverer udelukkende erhvervsløsninger.
Normalt vil alle forsendelser anmeldt inden klokken 13.00 blive afhentet samme dag. Hvis du afsender regelmæssigt, kan vi i mange tilfælde aftale et fast senere tidspunkt.
Ja, det er muligt som aftalekunde hos Danske Fragtmænd at booke en tidslevering. Er du endnu ikke aftalekunde hos Danske Fragtmænd, men ønsker at få et tilbud, kontakt os da venligst på kundeservice@fragt.dk.
Ja, det er muligt. Du skal blot notere det på fragtbrevet. Vi følger dog den til enhver tid gældende arbejdsmiljølovgivning, kan vi ikke overholde den, vil levering ske ved dør/kantsten. Se vores retningslinjer her.
Hvis du ønsker, at vi bærer din forsendelse ind til en anvist plads hos modtager, skal du notere det på fragtbrevet/i bookingen.
Anvender du Webfragt eller Consignor/Nshift, skal du blot vinge feltet Indbæring af.
Booker du i andre systemer end Webfragt eller Consignor, og kan du ikke vælge koden IND, skal du notere det i Leveringsbemærkninger. Chaufføren vil ved ankomst til modtager bære forsendelsen ind, og vi efterfølgende debiterer dig for ydelsen.
Indbæringen skal kunne foregå inden for gældende arbejdsmiljøregler. Se vores retningslinjer her.
Danske Fragtmænd fragter også farligt gods, men det kræver, at du stiller os de nødvendige dokumenter til rådighed. Læs mere om transport af farligt gods her.
Vi har i Danske Fragtmænd kranlastbiler, så den opgave kan vi formodentlig løse. Kontakt venligst vores på kundeservice@fragt.dk. Du kan også finde information om vores kranløsning under løsninger.
Ja, vi fragter også gods til både Sverige og Norge. Kontakt os venligst på kundeservice@fragt.dk for mere information eller læs mere om her, hvilke krav du skal være opmærksom på, når du sender varer til Sverige og Norge.
Ja, såfremt dine varer er korrekt emballeret, er varerne dækket i henhold til CMR-loven, der dækker 8,33 SDR svarende til cirka 70 kr pr. kilo, idet SDR-kursen er variabel. Du finder den aktuelle kurs på nationalbankens hjemmeside Ønsker du dækning derudover, kan du tegne en tillægsforsikring.